تبشیر

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

پولس

هرانسانی می تواندشخصیت حقوقی وحقیقی داشته باشداما به نظر می رسد علاوه بر این دو شخصیت که در دیگران وجود داردیک شخصیت خود ساخته ای هم می تواند وجود داشته باشد این شخصیت خود ساخته را هم خود شخص می تواند بسازد وهم دیگران البته نظرات خاصی در این مورد دارم ونیز دلایلی که این مسئله را بیان کنم اما مختصرومفید که وقت دوستان را نگیرم لذا به مثالی از مسیحیت بسنده می کنم والبته موارد زیادی در مسیحیت ودیگر ادیان وجود دارد من فعلا به همین اشاره می کنم پولس از افرادی هست که در شخصیت خود ساخته بسیار هنرمند بود و اتفاقا به همین دلیل باز خوانی شخصیت او تا بحال ممکن نشده است .

هر نکته ای که می گویم بصورت خاص روی ان تفکر ومطالعه داشته ام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">